Tam někde venku je řešení...

Návod

Úvod

Klikněte na kovovou věž na asteroidu. Zobrazí se vám malý bílý panáček, který se bude dívat dalekohledem.

 

Kapitola první – Lyžování

Klikněte na tabák ve vodní dýmce. Jakmile se všechen spotřebuje, klikněte na nasávadlo. Chlapík ho odhodí a vy ho použijete jako klíč do budky k zprovoznění vleku.

Nezapomeňte nahodit spadlé lano a poté zmáčkněte červené tlačítko na budce.

Jakmile vyjede bílý panáček nahoru, obraťte dřevěnou směrovací šipku tak, aby ukazovala doleva. Pak klikněte na sběrače trávy, který vám brání v cestě a klikněte na bílého panáčka, který se rozjede.

 

Kapitola druhá – Rybář

Klikněte na „háček“ na konci udice. Z domečku vyleze rybář a vezme si rybu. Po skále začnou lést ještěrky, klikejte na ně, aby se nedostaly do domku.

Z domečku poté vypadne rybí kostra a přiletí k ní pták. Klikněte na rybu, pták si jí vezme a nabere na ní bílého panáčka, který se takto dostane dál.

 

Kapitola třetí – Skalní lanovka

Několikrát otočte kolem na kamenná tváři. Pak klikněte na dutinu ve stromu, kolem kterého obíhá šnek. Na kamenné tváři vyrostou zvláštní kytky. Klikněte na dutinu ve skále, ze které vyletí včely.

Objeví se tam žárovka. Klikněte na ni a vyleze člověk, který vám opraví lanovku.

Poté klikněte na zvláštní útvar ve skále, kterým zprovozníte lanovku. Tím se rozsvítí žárovka. Za chvilku vyjede kabina. Klikněte na otevírání u dveří a na bílého panáčka, který si do ní vleze. Pak se lenovka spustí dolů.

 

Kapitola čtvrtá – Veverka a její gramofon

Vyklovejte se špačkem všechny čtyři červy ze stromu. Zapněte červeným tlačítkem gramofon. Poté veverkou prohazujte desky, dokud se neprobudí spící sova. Klikejte na sovu, dokud nedohopsá k vaší kabině. Spadnete dolů.

 

Kapitola čtvrtá – Mravenečníkova kontrola

Klikněte na otevírání u kabiny. Panáček se zhoupne na houbách.

Odstraňte mravencům závoru tak, aby došli až k mravenečníkovi. Až bude jednoho mravence pojídat, přejděte pod stromem na schodiště, ale pozor, mravenčník vás může sníst (poté vás samozřejmě vyplivne).

Dojdete až k zvláštní budově. Dvakrát klikněte na krabici s kódem. Kód vyřešíte podle znaku na dveřích, tedy v první řadě jenom červenou tečku zprava a začervenit celou dolní řadu.

Dveře se vám otevřou. Vejděte dovnitř.

 

Kapitola pátá – Řídící místnost

Klikněte na červenou tečku. Tím rozsvítíte světlo. Pomocí šipek změňte Q ze 30 na 50 a klikněte na znak žebříku. Ze země vyleze žebřík. Klikněte na páku nahoře u žebříku. Panáček vyleze po žebříku a otočí pákou. Tím změní směr, neboli DIRECTION a asteroid bezpečně přeletí panáčkovu planetku. Panáček poté zase odletí ve svojí polokonzervě.

 

Gratuluji, úspěšně jste dohráli Samorost 1

Zafiho svět © 2009 Většina práv vyhrazena. (Navštivte zase někdy můj svět :-))

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode